Bu postu daha önce bir iki kez daha açmıştım belki yeni aramıza katılanlar vardır diye yeniden açtım arkadaşlar. Çok merak ediyorum benim ameliyat edilmemiş bir tane kasik fitigim var normal dogum istiyorum fakat doktorum genel cerrahinin gormesi gerekiyor ona göre normal dogum yapabilirsin dedi. Aranızda kasik fıtığı olup da dogum yapacak ya da yapmiş olanlar var mi?