Merhaba,
Son adet tarihimin ilk günü 25 Temmuz.
Yumurtlama günüm 07 Ağustos.
Yumurtlama günümden sonra belirtilerim başladı özellikle bel ağrısı, yoğun akıntı vs. Dayanamayıp yumurtlama günüm dahil 10.günümde adetime 9 gün varken idrar testi yaptım erken test/kaset olarak negatif çıktı. 11.gün yani dün adetime 8 gün kala dayanamayıp kan testi yaptım sonucum 0.9 çıktı.Bugün adetime 7 gün var belirtilerim hala devam ediyor. Özellikle akıntım öyle yoğun ki altıma kaçırdım sanıyorum ve lavaboya gidiyorum sürekli. Ben beta hcg değerlerimizin yükselebileceğini düşünüyorum yine bu forumda geçen sene kan değeri 0.919 olup sonraki hafta katlarına çıkanlar ve hamile olduğunu öğrenenler var. Buda bana umut olmuştu. Bende senin gibiyim bekleyemiyorum, çok sabırsızım. Olabildiğince kendimi durdurup, pozitif olmaya çalışıyorum. İnşAllah güzel haberlerimizi birbirimize verebiliriz🤩