Zeyyyn ben de 34.haftadan itibaren kullanıyorum çok başarılı bi ürün bence gögüs ucunu nemli tutuyor krem vs kullanmıyorum çünkü bi eğitimde kullanılan kremlerin gögüs ucunda bulunan kanallardan emilerek gögüs kokusunu kaybettiğini ve bu yüzden meme reddine sebep olduğunu anlatmıştı ebe o yüzden hiç bişey kullanmayı düşünmüyorum