Annişler hamişler şimdi benim ilk aylar göğüslerim büyümüştü.3.Aydan sonra söndü indi birşeyler oldu 😂 şimdide 33.haftamdayım hala öyle sönük.Hep bakıyorum bu haftalarda baya şişmiş oluyor.Benim sütüm olmayacakmı acaba bununla ilgisi olabilirmi bu süt kanalları doluyor dedikleri bende dolmuyormu acaba ? Böyle olup sütü sorunsuz gelen oldumu ? Etrafı kahveleşti renk değişti ucu oluştu ama şişkinlik büyüme felan hiç yok baya bildiğiniz pasifik okyanusu 😬😅😭