Merhaba ben hamile olmadan önce de bu sıkıntı ile çok uğraştım yediğim bazı besinler dokunuyordu. Çok fena gaz sancılarım oluyordu. Kaç kere ağladığımı acile gittiğimi biliyorum ama tek yaptıkları şey lama vermek. Size tavsiyem maden suyunu önce için daha sonra şişesini ayağınızın altında yuvarlayın ayaklarınızın altında ileri geri yapması masaj gibi gelecek ve ağızdan çıkarmanıza yardımcı olacak. Ya da eşiniz bastırarak ayak tabanlarınıza masaj yapsın😊 geçmiş olsun