Ozy eski kafali kimseler malesef ki hala yok alttan muayene zararli yok dusuk yaptirir gilan diyebiliyor. Biz doktorlardan daha cok bilmeye bayiliriz doktor muayene etmek gerek dese bile korkariz yok deriz degil hamilelikte normalde bile alttan muayeneye cok uzak insanlar var. Doktor turkiyedede gerekli gordugu takdirde alttan muayene ediyor bi zararida yok canim. Bn dusuk tehlikem oldugu halde 3 ay boyunca muayene oldum cok sukur iyiz