29 haftalik oldum ama uzun zamandir bebek gün içinde belki 10 kez toplanip sertlesiyor hareketleri cok guzel masaallah ama bu sertlesmesi toplaasi niye oluyo bide agri yapiyo cok fena kasiklarima doktora soyledi buyuyo dedi ama ben korkuyorum artik benim gibi olan var mi bakin lutfenn yardimm