Rahim kısalığım var ve hiç bi ilaç başlangıcı yapmadı doktor genelde rahim kisaliginda 24. Haftada falan düşük yapanlar varmış korkuyorum ilk hamileliğim birde çarşıya cikiyorum birşeyler bakıyorum erken doğum riski dedi doktor bunlar aklıma geliyor ya birşey olursa diye hiç birşey alamıyorum bakmak istemiyorum bunlar çok üzücü 🥺