Dilarakyaa 29+2 haftalik gebeyim ilk gebeligim siddetli kasik agrisi yasiyorum benimle ayni haftada olup bu durumu yasayan varmi yoksa doktora gitmelimiyim?
Nzlozkn Dilarakyaa belki enfeksiyonun vardır canım çok şiddetliyse çünkü bebek makat geliş olsa bile o kadar şiddetli ağrı yapmaz bence benim makat geliş çünkü ve agrım yok 29+2 bende
Merveee34 Dilarakyaa bende 29+2yim .kasık ağrısı kısmen yaşıyorum .enfeksiyonum olduğu zamanlar şiddetli oluyordu .idrar tahlili vermeni tavsiye ederim
Nzlozkn Dilarakyaa insallah canım ama agrını ihmal etme Allah korusun enfeksiyon önlem alınmazsa kötü sonuçlara yol açıyor en azından ilaç verir rahatlarsın
Dilarakyaa Merveee34 yarin aile hekiminde aylik kontrolüm var orda yapicam tahlili umarim yoktur 😑 çok tesekkur ederim🙏