Newmomadayi Kizlar iyi aksamlar instagramda bazi anneler goruyorum iste 31 haftalik ama karni benden cok cok buyuk ben 33 haftaligim bol giydigim zaman hamile oldugum belli olmuyor diyebilirim. En son doktor kontrolundede hersey yolundaydi cok sukur. Cevremdekilerde diyor senin karnin kucuk hicmi kilo almadin diye toplamda sadece 10 kilo aldim kilo alimimda normal dedi doktorum sizce dert etmelimiyim ?
Nazli_ayar Newmomadayi 10 kilo aldığın halde karnın buyumediyse demekki iç karnın büyümüş. Madem bebeğin sağlıklı sorun etme canım
Esmanurs Newmomadayi canım benim hamile olduğuma benden başkası inanmıyodu diyebilirim o derece karnım yoktu 😂😂 ve 16 kilo almama rağmen. Bebiş sağlıklı mı sağlıklı gerisini boşver. Göbek şova gerek yok yani 😂
DamlaNur29 Newmomadayi bende diyorum keske karnım cıkmasa hemen 18 haftalıgım ama 26 27 gbiyim 2.lerde olurmuş böle☺ cok zorlanıyorum yere egil kalk iş yap cıksa bi dert cıkmasa bir dert
Newmomadayi Nazli_ayar karnim var ama kucuk top var sanki onumde sadece ondada bol birseyler giyince hic hamile degilmisim gibi gorunuyorum saglikliyiz cok sukur ama etraftaki insanlarin kiyaslama yapma zorundaymis gibi hissetmeleri beni geriyor. Ay yoksa kucukmu yoksa gelismiyormu tovbe tovbe
gokcekocyigit07 Neden dert edesin ki herkesin vücudu farklı, önemli olan bebeğinin ve senin iyi olmanız, arkadaşım doğuma giderken karnı 3 aylık gibiydi, iç karnı geniş derler eskiler, oluyor yani, takılma bunlara, keyfine bak 😉
Newmomadayi gokcekocyigit07 ayh insanlar ne dusunuyo umursamiyim diyorum ama bi kac kere ust uste gelince hormonlardanmidir nedir takiyorum kafaya ister istemez
Newmomadayi Esmanurs herkes ayni sekilde karin buyutmek zorundaymis gibi davraniyo cevre gercekten ne garipleri yaa hem buyuk gobek hareket azliligi zorlulugu demek bana gore ama insanlar susmuyorlardiiii 😂
Nazli_ayar Newmomadayi Ayy karnın büyük olsa niye bu kadar büyük derler çok kilo alsan çok kilolusun derler. Derler de derler yani takmayin gerçekten. Bizim komşumuz vardi iki sefer üst üste hamile kaldi kadın ikisindede karnı minicikti. Bebekleride top gibi derler ya öyleydi maşallah ☺️ aslında karnin küçük olmasi bence avantaj.
Busraderecam Newmomadayi aynı sorunu bende yaşıyorum başından beri 30 haftalığım 3 aylık gibi karnım var bebek mi minyon iç karnımiz mi var bende çok sorun ediyorum doktor herşey normal diyor ama
Newmomadayi DamlaNur29 benimde ilk gebeligim 6 aydan sonra cikmaya basladi cikan gobegimde oda cikanida begendiremiuoruz iste 😂
Newmomadayi Nazli_ayar insanlar hep konusuyo zaten keske kelime kotalari olsa 😂 sayili gun cabuk geciyor rabbim bizimkileride bir cirpida gecirsinde alalim kucaklarimiza minnaklarimizii saglikla 🤗
Newmomadayi Zeyyyn ay biktim ama ya gecenlerde kayinvalidem ile alisveristeydik arkadasi ile karsilastik kadin bana cocuk dusunmuyormusunuz kizim diye sorunca donakaldim dedim cocuk var karnimda aaa hic karnin yok belli olmuyor ama ben kilo aldin sandim dedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
BorasMom Newmomadayi bende 33.haftadayım ve göbeğim sanki 4 5 aylık hamile gibi iç karın geniş ondanmış sizinde öyledir ☺️ Bende 7 kilo aldım
Newmomadayi BorasMom galiba ic karin meselesi gercek ya ben buyuklerin rivayeti heralde diue dusunuyordumda 🤭🤭
Zeyyyn Newmomadayi Beni kimse görmüyor bir eşim birde eşimin iş yerindekiler onlarda biliyor zaten hamileyim diye kime neyi kanıtlıcan doğurunca görürler benden çıktı dersin 🤣🤣🤣
halaycibasi Ay ne güzel işte harekette sıkıntı yaşamıyorsunuz. Bebeğiniz sağlıklıysa hiç dert edilcek bişey değil aksine iyi bişey bence
BorasMom Newmomadayi değil gerçekten doktorum bile ne kadar küçük göbeğin diyor bebeğiminde kilosu çok şükür iyi 2 hafta önden gidiyor gelişimi ama göbek yok☺️