Lohusa gecelik olarak değil de doğum sonrası hemen giymek için rahat düğmeli gecelik gerekli bence. Sezaryeni bilmiyorum ben normal doğum yaptım, sonrasında pansumana geliyorlar sık sık, pijama giyseydim indir kaldır zor olurdu. Hem de dikiş olduğu için hava alması sıkışmaması gerekiyor.