Severozge bazen gebelik testlerinde çıkmayabiliyo bilginiz olsun benim bi tanıdığım bi kaç kere gebelik testi yaptı negatif çıktı baktı hala regl görmüyo gitti kan verdi pozitif çıktı hiç uğraşmayın bence testle direkt temizinden kan verin 😅 bende de polikistik over sendromu vardı bende diane kullandım 6 ay boyunca 6 aydan sonra doktorum ilacı bırakabilirsin dedi bıraktım 6 ay sonra hamile kaldım. Hiç bi şekilde umutsuzluğa kapılma hiç bi şekilde olmaz diye düşünme olur mu. Çünkü bende instagramda falan görüyodum oturup ağlicaktım benim neden olmuyo diye çok şükür Rabbime bu günüde nasip etti bana 1,5 senelik evliyim 1.5 senemde oldu 💪🏻 Sıra sizde inşallah hiç bi şekilde üzülmeyin Allah doğru zamanı biliyodur 🥰