21+2 oldum bugün 2 saattir çatıda mi desem rahmin içine doğru mu desem igne batıp çıkıyor sanki ve baskı var doktora yazdım siddetlenjrse gel dedi..Bu durumu yaşayan var mı ve sık idrara çıkma isteği var ama gidiyorum zor yapıyorum bebek baskı yapıyor Rahime sanki ama cocuk da hareketli enfeksiyondan mi acaba ,doktor iyi olursan sabah idrar ver dedi