Kızlar herkese merhaba bugün itibariyle tam 10.haftaya girdim 6.haftadan beri bulantım var çoğalıp azalıyordu. Ama iki üç gündür delirdi resmen hamileliğim yeni başlamış gibi hissediyorum sabah boş mideyle kusuyorum ve kendimi sürekli aç gibi hissediyorum 😞 sizlerin bulantısı ne zaman en yüksek noktaya ulaştı ve ne zaman geçti ? Umarım en kısa zamanda sonlanır