Aynuromerbyr12 bende kovit oldum 2 fincan içtim 2 gün bogazagrım çok vardı ama baya tahriş etmişti sinirden bıraktım içmedim limon sıkıp suya içince iyi geliyordu bide sütlü bal çünkü nane limon çok fazla içince çok fazla terliyordum onu bile içmeyi bıraktım 2 gün buhar makinesine baglı kaldım çok zor atlatım bugun22 günüm ve öksürük kemik agrı nefes darlıgı çekiyorum ve 4 klo verdim size tavsiyem bol bol meyve süt için ve hep yürüyün nekadar uzanırsanız okadar haldizleşiyor insan ve günde 2 kez sıcak düş kemiklerimi rahatlatıyordu ve günde bi kex parol alıyordum oda uyumak için