Selam kızlar sabah 10.00 da spinal sezeryan ile oglumu kucagıma aldım tarifi olmayan bir duyguymuş hic aglamıyor emiyor uyuyor cok sükür saglıklı uslu 🥰 ama ameliyat yerimin ağrısından ölüyorum ağrı kesici yaptılar felaket bir ağrı zor yürüttüler cok ağladım umarım yarına hafifler ve gazımı cıkarabilirim insallah