Mucizenin_annesii16 Doktorum hastanesini değiştirdi ve yıldırım medicabil e geçti çok tereddütte kalıyorum hastane nasıl ilgileri nasl ilk gebeliğim ve napcagımı bilmiyorum dogumada az bi süre kaldı Harun beye giden varmı
ogrencianne35 Mucizenin_annesii16 başka bi dr sormuşsunuz ama ben kendi gittiğim dr önerebilirim embiye yılmaz kendi muayenehanesi var muayene ücreti 150 lira ve çokta ilgli bir bayan dorukta da hayat hastanesinde de doğum yaptırıyor ben haziran da 3750 liraya doğum yaptım 200 liraya da covid testi yapıldı
mrveknblt Mucizenin_annesii16 medicabil hastanesiyle ilgili bu zamana kadar hicbir kötü yorum duymadım ve okumadım. Harun Şimşek banada tavsiye ettiler ama benim doktorum olduğu için ben hiç gitmedim.
Mucizenin_annesii16 ogrencianne35 canm doktorumdan memnunum ama hastaneden yana tedirginliğim var ve burda medicabil de doğum yapan pek yok 😔