Kuzusunannesi kubradnz 2 gündür ölüyodum ne uyku ne bişey buhar makinasını taktım odaya ve o kadar iyi geldi ki ilk defa uyudum 2 gecedir
kubradnz sukufee01 ayyy kiyamam senin ki baya ağır geçmiş ben toparladım gibi çok şükür ne kadar dikkat etsekte kapiyoruz bir yerlerden iste 🤗
Yagmur_849884 Bimac gündür nezle gibiyim bende. Boğazımda giciklanmaya başladı. Burnum bi tıkalı bi açık. Suan da bi uyandım sırtım ağrıyor . Kan vermiştim 2-3 gün önce enfeksiyon çıktı. İdrardadir dediler yolladılar kafayi yiyecegim
Iremsude Kvsrmrcn ay cok zorluyor bende sona geldim korkuyorum boyle doguma gidersem bebegime de gecerse diye
Bebito-ve-annesi kubradnz evet burun akıntısı geçti hiç halsizliğim olmadı sadece sesim de değişim ve hafif boğaz ağrısı var acılı şalgam içtim iyileşme e cok etkisi olduğunu düşünüyorum