Kızlar merhaba geçen bi video izledim kadın anlatıyor iyi geçti doğum diyor ama panik atağı varmış heralde sakinleştirici vermişler sonra bayılmışım nabzım düşmüş diyor Ya bende öyle olursam diye takıntı yaptım doğumuma 8 gün var ayyyy vallahi bisürü post açtım resmen korkak bi gaciii oldum