Feyza-nur Ozseee1 ben 22 haftaya kadar belirti yaşamadım 22 de de tekmesini hissettiğimde ben hamileyim demiştim
Bebito-ve-annesi Ozseee1 belirti yaşadım da diyemem yaşamadım da diyemem bende metal tad durumu vardı sadece
iremcannn1907 Ozseee1 5. Ayım bitti belirti nedir bilmiyorum 🙏🧿 sadece 5. Ayın sonlarında bacak kramplarımdan hissediyorum hamile olduğumu ve 7 aylıkmışım gibi çıkan göbeğimden 😂
ilkgebelik123-_ Ozseee1 kesinlikle hicbisey olmadı hatta 23-24 haftaya kadar göbeğim bile yoktu bı anda çıktı hareket hissedene kadar hamile olduğum aklıma gelmiyordu her işimi de yaptım 🥰
Feyza-nur Ozseee1 maşallah ne güzel 🧿 bende hiç hamilelik belirtisi yaşamadım çok güzel güzel bir hamilelik geçirdim
baby_mama Bende de hiç belirti olmadı, ara ara gelen hafif kasık ağrıları dışında çok rahattım. Hatta o yüzden erkek olacak dediler, öyle de oldu 😄
Deletedmom_33 Ozseee1 Ben 12+6 oluyorum bulantım 9.hafta başladı. Bende sade uyku ve göğüs hassasiyeti çöktü 6-7 hafta da. Şimdi hassasiyeti de bitti. Bulantı da yok desek olur. Hafif göbek olmasa hamile olduğumu hissetmiyorum 😅