Sulemmmihrimah Kızlar mrb doğum kontrol hapı kullanıyorum gebelik testi pozitif çıktı kandada gebelik var ancak kese yok 1 haftadan fazla oldu gecikmem hap kullanırken hamile kalan var mı dış gebelik mi acaba
Livakaya29 Sulemmmihrimah canım değer yukseliyorza ultrasonda da kese gözükmüyorsa dış gebelik canım cevremde iki kişi yaşadı bu durumu
izmirlitazeanne Sulemmmihrimah benim de öyle oldu beta yüksekti ama kesem görünmedi. Rahmin tersmiş o yüzden görünmedi. 3000 in üzerinde olması lazım betanın karından görünmesi için. Ben sekiz buçuk haftaya kadar alttan muayene oldum. Şuan gayet iyiyiz dış gebelikte inanılmaz ağrılar oluyor diye biliyorum
Meryemoz Sulemmmihrimah hemen tedirgin olmayın benim butun hamileliklerimde kese15 gun sonra zar zor gozukuyor doktorum rahmimin cok kalin ve ters oldugunu soyledi bazen böyle seyler olabilir biraz daha bekleyin
nevamm1 Sulemmmihrimah düzensizmi beta artışı yani çok yüksek beta değeri dış gebelik belirtisi düşüp tekrar yükseliyorsa.doktorun takip ediyormu beta artışını umarım değildir canım çok geçmiş olsun 🙏
Sulemmmihrimah Livakaya29 evet bunu yaşayan çokmuş canım malesef doktor şüpheli bı kese var dedi idarara sıkışıp gidicem Perşembe ama içim içimi yiyor beta değeri artıyor hergün
Meryemoz izmirlitazeanne aa aynı seyi yazmisiz sizin de ters demekki ters rahimde gerçekten cok zor bulunuyor
Livakaya29 Sulemmmihrimah inşallah korktuğun gibi olmaz Allah yardımcın olsun canım o şüpheli keze dediği inşallah bebegindir
nevamm1 Sulemmmihrimah Dış gebelikte düzensiz artar mesal bir gün 3500 iken 2 gun sonra 800 bi dahakinde 2600 bu şekilde artar yani düzensiz bir inip bir çıkar dış gebelikte.duzenli artmaz
Bsrglpp Sulemmmihrimah çok küçük daha 5 bin ve üzerinde karından anca gözüküyor alttan ise 3 bin 4 bin sonra yani sanmıyorum aksi birşey olsun
Avokadoo @Sulemmmihrimah 3000den sonra gorunen keselerde var. Belki de saglikli bir gebeliktir bekleyin bakalm
Avokadoo @Sulemmmihrimah ben 119la ogrendim o kese gorunene kadar cok korktum goruncek mi die. Sonra kalp atisini duycak miyim die duyunca biticek sandm ama endise hic bitmio 🥲😅