Dilan_nida01 Merhaba hanımlar 2.hamileliğim bu ilk kızımın ismi Nida nur annem cok istemişti bende sevdim ve öyle oldu. kız kardeşide olacak lakin henüz hoşuma giden bir isim bulamadım fikri olan yorumlar mı lütfen🙏😇