Fundacanik Hamilelikte grib gibi birşey oldumuz mu benim burnum akiyor ve hapşırıyorum burnum tıkanıyor sizde de oluyormu acaba gribmi oldum yoksa hamileliktenmi eger gribsem geçmesi icin ne yapabilirim.
Gamze_yildirim Fundacanik ben 5 aylık hamileyim ilk 3 aylarda üst üste grip oldum hamilelikte daha çabuk üşütüp hasta oluyoruz havalar sıcak ama gece üzerinizi ortmeden uyumayın ballı süt birde bol bol limon yedim ben öyle geçirdim geçmis olsun