asem89 basakgelmis- ben 34+3 üm ben bile çok sabırsızım sağlıkla gelse de kurtulsam diyorum bazen, darısı senin haftana gelmeye☺️ Sağlıkla gelsin yavrularımız🙏
Cemtur basakgelmis- sona doğru heyecan dorukta bekliyorsun ne güzel. Bende 29. Haftadayım yavaş yavaş sona doğru yaklaşıyoruz
basakgelmis- Sedaaaq Sorma valla ahududu yaprağı çayı içiyorum hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum squaata başladım bana mısın demiyor sıpa
___konul666 nslhhsn9221 yok canim ne yalancısı var ne gerçeği 😕🙄 hiç bişey hiss etmiyorum keşke bu gece doğursam ahh keşke😊😊
aslanreis basakgelmis- 32+4 üz bizde geçmiyor zaman 35 de kontrole gitcem sezaryen günü alırım sonra hiç gecmez heralde zaman😃
Selma_aygun 38+5 artık gel gel diye diye bı hal oldum totem yapıyorum hergun hadi bugün hadi bugün diye ama yok benim kız tembel çıktı
Iremsude 38+4 um bende cok sabirsizlaniyirum bi an once dogurmak istiyorum nisan geldi acilma var devami yok ve bu arada nezle oldum atlatasiya kadar bebegimin sagligi icin dursun diyorum birkac gun daha