Kızlar 30+5 günlük gebeyim yaklaşık 20 gün önce doktorumun tavsiyesi üzerine hergün şekerimi ölçtüm ve söylenen sınırdan fazla çıktı tokluk sekerim suanlik diyet yapıyorum böyle devam ederse insulin başlanacak. Suanlik iyi gidiyor. Zaman zaman çıkıyor sekerim. Gebelik Şekeri olduğunu söyledi dahiliye doktorum gebelik şekeri yaşayan oldu mu? Bebeğime birşey olur diye korkuyorum😔