6107 Hanımlar 37 haftada doğan bebeklerde emme refleksi nasıl durumda oluyor ? 🥲 emzirmesi zor oluyor falan diyenler var.
Melikeelanur 6107 ilk kızım da 37+3 de doğdu emmesi iyiydi tuttu hemen küçük olmuyolar sonuçta tutar yani korkma
madame bebeğe bagli bir durum benim kızım 38+1 de dogmustu emme refleksi yoktu hastane emzik istedi bizden verelim alıştırmak icin ama bir süre zor tutmuştu memeyi