MelekSK Merhaba kizlar hamile iken saç boyayan var mı aranizda ? Normalde 3. Aydan sonra saç boyatma yapılabiliyor diye biliyorum ama fikri olan varsa yardımcı olabilir mı ?
Sinemis35 MelekSK ben suan sekizinci ayimdayim geçen gün boyadim birde beşinci ayda boyadim beyazim çok diye
Sinemis35 MelekSK doktorum üçüncü aydan sonra organik boya ile boyayabilirsin dedi herşeye izin vermiyen bor doktorum var
Sinemis35 MelekSK çok araştırdım sonunda Watsons in kendi markasinda karar kıldım kokusu yok gibi memnun da kaldim artik hep onu kullanicam gibi biomagic😊
MelekSK Sinemis35 Yaaa çok teşekkür ederim lorealin var bende ama aşırı kokusu var. Maske takıp yapsam olur mu ki
Snmlhn0 MelekSK bitkisel dışında boyamayın koku be kadar etkilese de kimyasal deriden geçiyor ki lorel çoğu boyaya göre kokusu ağır ve daha kimyasal deodorant bile kullanmayın diyorlar ter yoluyla geçiyor diye
Sinemis35 MelekSK bitkisel dışında kullanmayin bence icerikleri fazla kimyasal kana karışıp bebeğe geçiyor diye okudum 🙏