12tubi Merhabalar benim ikili ve üçlü de düşük riskli çıktı ne demek bu korkmalı mıyım risk düşük mü demel
sehrengiz_8 12tubi canım benimki de düşük risk çıktı ikili taramam hani korkulacak bir şey yok gibi anladım yüksek risk olsa idi zaruri olabilirdi
12tubi sehrengiz_8 çok teşekkür ederim.insallah ikimizinde bebekleri sağlıklı bir şekilde gelir dünyaya