Sinemkk 15 den sonra azaldı doktorum atak gibi kusman devam ede bilir dedi 2 kere çıkardım geçti 20 haftalığm sabahları kahvaltıyı fazla kaçırırsam miğdem bulanıcak gibi oluyor o yüzden yiyemiyrm yumurta hiç tüketemiyorm ilk 3 ay güzel yedim sonra kokusuydu tiksinme derken evde dahi bulundurmuyorm miğde yanmalarm çok oluyor bu aralar oda sütle geçiyor çok şükür ilaç kullanmıyorm