kukiveannesi 23+2 de hareketini iki gün hissetmemiştim o yüzden gittim normal olmadığını söylediler ultrasonla baktılar hareket ediyordu kalbi atıyordu nst ye bağladılar sanci çıkmadı idrar testi istediler daha sonra 1 gün kontrol atında tutup belirli aralıklar la takip etmek istediler