moms2 Kizlar selam, şehir Hastanesi’nde sezeryan doğum yapan var mı refakatçi alıyorlar mı yanınıza ? Oda temizliği vs ne durumda paylaşabilir misiniz benimle
Melikeelanur moms2 arkadaşım yaptı refakatçi aldılar annesi gelmişti hatta çok memnundu çok güzel ilgilendiler gerçekten dedi
Zzb_emre moms2 tek kisilik oda ise eşin bile.kalabiliyor iki kişilik.oda ise bayan bir kişi kalıyor ziyaretçi olarak sadece eşini alıyorlar..
Bbcln2913 moms2 refakaçti aldılar canım gece gündüz odaya temizlikçilerde geliyor hemşireler de çok alakalı her şeyi rahatça sorabiliyoruz yardımcı da oluyorlar
Zzb_emre 11 Ağustosta sezaryan ile dogum yaptım 14 ağustosta taburcu oldum.Odalar iki.kisilik çok temiz ve çalışanlar en alttan en üstte kadar çok ilgili ve saygılı kişilerdi.
Hayal0102 Normal doğum nasıl peki bilen var mı ben doğuma doğru özele giderim diyodum ama iyiyse burda da kalabilirim..
hly4606 Eş ziyareti nasıl oluyor eşim de doğumdan sonra benimle ilgilensin istiyorum ben Sami Ulus ve şehir hastanesi arasında kararsız kalıyorum