BuSee_ benimde son15 12den sonra 14 normal istiyorum ama vücudumda aşırı derecede kaşıntı oluşmuş durumda her yerimde yaralar çıkmış ilk başlarda karnimda tek vardı daha sonra bacaklarım kollarım göğüslerim derken tüm vücudumda yayıldı doktorumu aradım cildiyeye görün tahlil sonuçlarina göre gel sezeryan veya suni sancı ile doğumu başlatalım diyor da ben kendi sancılarımı beklemek istiyorum ama bu kaşıntı ve yaralar beni çok korkutuyor bebeğe zarar verir diye 🥺🥺