Kızlar bugün hastaneye kontrole gittim doktor karın çevresi 1 2 hafta geride perinatoloji ye git dedi sorun yoktur dedi ama moralim çok bozuldu bebek küçük doğar dedi doktor ilk nst ye de girdik normal herşey dedi hareketlerinde azalma olursa acile gidersin çok korkuyorum 😭😭 33+2 olduk içim yanıyor napacam bilmiyorum korkuyorum çok