Hatice-Cihan inş bi sorun çıkmaz. Benim ilk gebeliğimde ikili üçlü riskli çıkmıştı. Down sendromu dediler istersen alalım dediler almadım . Hatta kendimi hazırladım. Bakımı nasıl olur falan araştırdım. ama bebeğim sağlıklı doğdu. Yani ordaki risk yüzde yüz değil. Bence çok fazla düşünüp üzülme gebeliğin tadını çıkar