Merhaba 39+1 deyim tuvaletimi tutamıyor gibi birden tuvalete gitme isteği duydum külodum biraz ıslanmıştı ama renkliydi sarı ve pembe arası ama pembee de diyemiyorum zonra tuvaletimi yaparknde sankı biraz ara renk gekdi peçetede vardı ama sümüksü değil. Su olsa renksiz ve daha çok mu olmak zorunda hastaneye gitmeli miyim? Dr um bugün izne ayrıldı allahım zamanlma oyle sıkıntılı ki