35+5 haftalığız kızlar sezeryanla 38. Haftada doğuma alicaklar nasip olursa ama benim şöyle bı sorunum var dişim apse yaptı 600 ml iğne verdiler bı gün iki dozu oldum ama geride 4 doz daha kaldı şimdi diyorum ki acaba bı günde bir tane mi olsam yoksa günde 2 taneyi de olsam mi birde canım çok yanıyo kalçalarımdan zorla yürür hale geldim antibiyotik ilk defa iğne oldum oda çok canımı yakti neyseee günde bir doz olsam faydası olmaz mı acbaa bilgisi olan varmı?