Tedaviye baslcktk. Sağ yumurtalıgımda 5 santim büyümüş gelişmemiş çatlamams ve orda öyle kalmış yumurtam var doktor o ordan gitmeden tedaviye başlaymyz dedi. Yasmin adında bi doğum kontrol hapı yazdı. Bi dahaki ay adetin 3. Günü gel dedi. Pkoluyum bana fikir verin yardım edin kızlar ağlamaktan içim çıktı resmen. Ne yapcm ben smdi