Hepinize çok teşekkür ediyorum gittim doktora korkulacak bir durum yok dediler doğum başlamış dedi doktorum ama sancın yok dedi istersen suni sancı verelim istersen evde sancı gelmesini bekle dedi bizde eve geldikk hayırlısıyla bekliyoruz dua edin bana lütfen 🤲🤲