Aliegemmm Benn 33+2 haftalık gebeyim ilk defa bugün sağ kalçama kramp gibi bişi girdi yürürken yatarken canım çok acıyor ve ayağımın bileğinden ağrı yapmaya başladı böyle olan var mı ne yapabilirim canım çok acıyor
Ervan Aliegemmm cnm benim sol kalcamin içinde birşey griyo. Çok ayakta durunca çok yorunca kndimi internet baktimda sinirlere baskı oluyo yaziyo fln
Beyzanur138 Aliegemmm bende 33 haftalığım benimde çok oluyor soda bol tüketiyorum bazen yürüyemiyorum bile inşallah geçer bir an önce 😩
Deniz00 Aliegemmm kalsiyum eksikliği geçici kemik erimesi dedi fizik tedavi. 15 gün çektim 4 günde geçti şükür
Eda-5807 Aliegemmm bende 3 gündür cekıyorum agrıyı çok ayakta durdumda kitleniyor sol tarafım bebek büyüdüğünden baskı yapıyor galıba
Avokadoo @Aliegemmm benimde sag kalcama giriodu magnezyumum dusuk cikti smdi bacagima da girio 😂 ins yakinda takviyeye basliycam