15+5 haftalık hamileyim ve son 10 gündür aralıklarla kendini gösteren şiddetli baş ağrım var. Bugün artık en şiddetli olduğu gündü. Önceki günlerde sabah başlar akşama doğru biterdi ama bu dün akşam saatlerinde başladı ve son 24 saattir ağrıyor. Parol alıyorum hatta bugün ilk defa 2 tane aldım ama ağrım hiç dinmedi. Bu durumda olan var mı? Varsa ilaç almak haricinde geçmesi için neler yaptınız?