Merveee34 Silabaran10 kızımda 12.haftada oğlumda 11.haftada Diğer kızım 22.hafta diğer oğlum 12.hafta 🤣🤣🤣🤣
Mom726272 Silabaran10 17 haftalıkken doktorum kız gibi dedi 21 haftalıkken detaylı ultrason da kız olduğunu öğrendim 😅
SayeMom Merveee34 maşallah ya nasıl bu kadar erken gösteriyor yada görebiliyorlar çok mu sık gidiyordunuz hastaneye? 13+4 üm tahmin sadece kız başka hiçbişey demiyolar 🥺
Merveee34 SayeMom hayır aslında doktorun dediği zamanlar gidiyordum . Aslında bu yazdığım haftalar 2.kızım hariç hepsi tahmindi .ama yüksek oranlı .%90 demislerdi hep . Doktor çok önemli . Tecrübeli ehli doktor hemen anlıyor zaten