Osnatrnds Kızlar yarın sabah yatışım yapılıcak suni verilecek olmazsa sezeryan dualarınızda beni de unutmayın olur mu suniyle doğuranlarda biraz beni rahatlatabilir miii
Yesim2554 Osnatrnds Allah yardımcın olsun Ben kızımı suni ile dünya ya getirdim sakın olmaya çalış sancı geldikçe nefesini güzel al ver inşaallah hayırlısı ile alirsin kucagina
sehri_hzr Osnatrnds beniö suniyle ilerledi canım korkma doğumun 2 türlüsü de zorlu ama sonu çok güzel hakkında hayırlısı olsun gönlüne göre inşallah
nergisscelik Osnatrnds Geçenn hafta doğurdum canım suni verildi ama kendi sancılarım birden geldi ebe öyle demişti Allah yardimcin olsun sağ salim kucağina almak nasip olsun🤲
Shuled25 Osnatrnds Rabbim yardımcın olsun inşAllah bi avazda doğurup sağlıkla alırsın kucağına bebişini. Kaç haftalıksın bir de alttan muayene etti mi doktor açıklığın var mı?
mavipinokyo Benimde kendi gelmezse cuma yatişim yapilacak ve suni verilecek, sezaryene gerek kalmadan doğururum inşallah
Yesim2554 Osnatrnds sabah 9 dan akşam 9 a kadar ama sıklaşan sancılar 1 gibi felan başladı benim sonum sezeryan oldu ama bebeğim doğum kanalına inmedi inşaallah senin ki normal olur
Yesim2554 Sedazehra2012 o sancıyı çektikten sonra sezeryan bana çok kolay geldi biraz ağrın oluyor ama olur o kadar
Osnatrnds Shuled25 40+3 deyim pzt kontrol etti açıklık yok çarşamba gel yatışını yapalım suniyle deneyelim dedi :(