Kızlar merhaba bugün ayrıntılı ultrasona girdim şükür sıkıntı yok ama doktor plesanta içinde eski kanama alanı var 3 tane diye yazdırdı rapor yazan asistana. Ama bana herhangi bir sorun söylemedi. 19+3 ye gitmiştim erken gelmişsin 22-23te tekrar girmeni öneririm dedi ama bir sorun görmedim dedi. Bu eski kanama alanları ne oluyor yaşayan var mı? Bir sorun yaratıyor mu?