Berfin2121 Fermandeniz 36 haftalıgım geçen saç kesimi yaptım ara makas atırdım çünkü bebek gelince düş alınca kolaylık olsun diye uzun saç bakımı taraması baya bi vakit harcanıyor yani mantıklı olan da sacin kesimi bebege ne zararı olabilir ki😂
Nazli_ayar Fermandeniz Lohusa kadın ve 40 i çıkmayan bebegin dışarı cikmamasi gerektiği ne kadar hurafeyse bu da o kadar hurafe. Takilmayin böyle şeylere ☺️
gokcekocyigit07 Kesilir tabi dinen öyle bir şey yok tamamen hurafe ben kaç kez kestirdim, Allah’tan başka kimse bilemez kimin ne kadar ömrü olacağını
Gizemin-minnakI @Fermandeniz aynen hiç inanmıyorum . Ama kestiremiyorum da . Herkes bir şey diyor . Ama kestirecem . ZTen boyatmıyorum . Saçım çok bakımsız duruyor . Kestirirsem bari kendine gelir biraz ya .