Baharyzcici https://www.hizliresim.com/14gh3x2][img]https://i.hizliresim.com/14gh3x2.jpg[/img][/url]. Adetime 7 gün var ama kasık ağrısı belim kopuyor mide bulantısı dayanamadım erken test aldım resimde görülmese çok silik bir çizgi gözle görülüyor sizce gebelik varmı ?
Haydinn Baharyzcici ben çok silik bir çizgi gördüm canım , 10 dk içinde çıktıysa var ama çok çok yeni hemen kan ver hayırlı olsun🙏☺️
Selin_34 Baharyzcici bende gördüm silik çizgiyi🙈 benimde böyleydi hatta daha görünmezdi adete 5 gün kala çıkmıştı. Rabbim nasip etsim inşallah☺️🤗
gokcekocyigit07 Silik çizgi var evet bir kaç gün geçsin tekrarla bakalım, hakkında en hayırlısı olsun 🤗🤲