diclekocamann Annişler 27. Haftaya girdim bugün aşırı derecede mide ağrım var yanma da eklendi ? Sizde böyle bir problem yaşadınız mı, öneriniz nedir ❣️
eminenura diclekocamann doktorumun izniyle emmelik tablet kullandım kuzum hala arada kullanıyorum o haftalarda mide yanması çok oluyordu bende de akşam yemeklerinden sonra bir danış istersen
birtanesi diclekocamann Malesef yaşıyorum tek çareside sade türk kahvesi 😊🌺 bir dene istersen herkes bir değil ama sana önerebilceğim tek şey bu😊😊
diclekocamann eminenura eminenura canım bende bugün acile gittim çok ağrım vardı gaviscon şurup verdi ama bi etkisini göremedim
eminenura diclekocamann rennie tabletti benimki kuzum bilemedim 10-15 dk içinde rahatlatıyor istersen bir sor doktoruna