Nur190321 İkinci haftam bugün hemen hemene yeni öğrendim sayılır folik Asid almayı unuttum sorun olur mu içime bi kuşku düştü :()
AIK_2255 Nur190321 canım hiç merak etme. Ben kızımda 1gün kullanır, 3gün kullanmazdım. Sorun olmaz. Şimdi 3-4 kez kullanıb, 1_2 gün unituyorum
Nur190321 AIK_2255 4 gündür yarın alırım yarın alırım derken kaldı şimdi de içime bi korku düşmüştü ama rahatladım teşekkür ederim 🥰❤️
Nazli_ayar Tubaoztrk Verdikleri vitamin hapinin içinde yine folik asit bulunuyo zaten çokta dert edilecek bir durum değil ☺️
seymatpl 6 haftalıkken öğrendim o zaman başladım duzenlide kullanmadım öyle bi sıkıntı yok ama gayet iyi 😊