Kızlar karnım büyüdükçe göbek değilimin içinde siyah bir şey olduğunu fark ettim. İp var gibi ucunda sanki çekmeye çalıştım ağrıdı yapışık derime. Doktora sorayım diyorum utanıyorum pislik birikmiş der diye 😂ne olabilir acaba bu daha önce ameliyat olmuştum göbek deliğimin kenarından dikiş izi geçiyor acaba o ameliyattan kalan dikiş mi karnım çıktıkça dışarıya mı geliyor 🙄