Merhabalar,
32+2 haftalık hamileyim. Fakat bebeğimin karnımda nasıl durduğuna dair hiç bir fikrim yok. Okuduğum bazı forum başlıklarında ayakları kaburgama baskı yapıyor,kafası kaburgama baskı yapıyor vs. tarzı şeyler gördüm. Bunların hiç birini hissetmiyorum. Tekmeleri hareketleri çoğu zaman değişik yerlerde hissediyorum. Bazen göbek deliğimin etrafında bazen yan taraflarımda. Sizce bu normal midir?