Arzum1 Kızlar merhabalar özel hastaneye gidiyorum ama bi yandanda başka doktorda arıyorum çam sakurada memnun kaldığınız doktor varmı varsada ismini öğrenebilirmiyim 🙏☺️
Adilekorkmaz Arzum1 genelde asistanlar ilgileniyor ama adnan şar ve gizem hanimdan cok memnun kaldim.ben.
tcasl Arzum1 şuana kadar gittiklerimin hepsi sorularimi çok güzel cevapladı detaylı bi sekilde bebeğe baktılar ama en çok Karolin hanım ve demet hanimdan memnun kaldım
Burcunuz Arzum1 malesf randevu sorunundan dolayı bazen gittim doktor denk gelmiyor başkasına aliyorm birde asistanlar oluyor genelde memnunum bende ordan